COVID-19 tietoa

Olemme yhdistäneet voimamme koronaviruskriisissä. Ajankohtaiset tiedot toimitusajoista, asiakaspalvelusta ja erityisestä peruspalveluvalikoimastamme, jotka koskevat kauppojamme ja sinua asiakkaana.

Päivitetty 28.05.2020 kello 07:00

  • Toimitus noutopisteeseen ei ole mahdollista tämän hetkisen tilanteen vuoksi.

Hyvä asiakas!

Työntekijöidemme terveys ja yhteiskunnan yhteiset edut ovat meille erittäin tärkeitä. Itävallan hallituksen koronaviruskriisiä koskevien suositusten mukaisesti olemme myös vähentäneet työntekijöiden määrää toimipaikassamme mahdollisimman alhaiseksi tartuntariskin minimoimiseksi. Samalla haluamme myös antaa panoksemme Covid-19:n leviämisen hillitsemiseksi Itävallassa.

Logistiikkakeskuksessamme työskentelvä tiimi ylläpitää normaalia toimintaa ja tilauksiesi käsittely ja toimitus on turvattu, vaikka luonnollisesti tällainen poikkeuksellinen tilanne tuo muutoksia. Haluamme olla läpinäkyviä viestinnässämme ja tiedottaa sinulle esimerkiksi muutoksista parhaamme mukaan.

Tilausten lähetys

Toimitusajat, jotka näet ostoksia ja tilausta tehdessäsi ovat yleensä oikeat. Pyydämme kuitenkin ymmärrystäsi, koska jakelijoilla saattaa esiintyä odottamattomia viiveitä. Lisäviiveitä saattaa tulla jos asut karanteenialueella. Tällaisiin viiveisiin emme ikävä kyllä voi vaikuttaa.

Kotitalouden peruspalvelut

Koska tällä hetkellä on tärkeää vähentää yhteyksiä muihin ihmisiin oman kotitalouden ulkopuolella, tuotteiden tilaaminen verkosta on toimiva tapa välttää kotoa poistumista.

Siksi olemme päättäneet mahdollistaa päivittäisten perushoitotuotteiden saamisen yhdestä ja samasta kaupasta. Olemme keränneet yhteen yli 100 000 eri kauppojemme tuotetta, joita meillä on varastossa niceshop-ryhmämme logistiikkakeskuksessa.

Tällä One-Stop-Shop peruspalvelulla haluamme helpottaa asiakkaidemme elämää poikkeuksellisen kornavirustilanteen aikana.

Näin saat kaikki tuotteet kätevästi yhden kanavan kautta ja säästät näin myös lisäkuluja.

Tutustu perustarvikkeisiimme

Asiakaspalvelu

Kuten henkilökohtaisesta kokemuksesta jo varmaankin tiedät, ammatillinen tuki ja asiakaspalvelu ovat meille tärkeitä. Pyydämme kuitenkin ymmärtämään, että tässä tilanteessa emme mahdollisesti pysty vastaamaan sähköposteihin yhtä nopeasti kuin normaalisti, sillä mekin teemme etätöitä kotoa käsin kaikkien arjen haasteiden keskellä.

Kiitos ymmärryksestäsi ja avustasi.
#pysyterveenä #pysykotona