Näin käytät tiliäsi

Tilitiedot

Oma tili

Osiossa "Oma tili" voit:

  • muokata tietojasi
  • muuttaa osoitetietoja
  • muuttaa salasanan
  • lunastaa lahjakortteja 
  • näet tilauksesi ja tuotteesi 
  • näet toivelistasi ja viestisi

Voit helposti nähdä:

  • laskutusosoitteesi
  • toimitusosoitteesi
  • tilauksesi
  • lisätiedot
  • tuotteet

Tilaukseni

Osiossa "Omat tilaukseni" näet aiemmat tilauksesi. Voit seurata tilauksiesi statusta ja nähdä kyseisen tilauksen yksityiskohtaiset tiedot.  

Voinko muuttaa tilauksen toimitusosoitetta/laskutusosoitetta?

Miten voin muuttaa toimitusosoitetta?

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit antaa useita osoitteita ja valita, mihin niistä tai mihin toimipisteeseen paketti lähetetään. 

Ota huomioon, ettet voi muuttaa osoitetta enää tilauksen päättämisen jälkeen tilisi kautta. jos kuitenkin haluat muuttaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Ota huomioon, että jokaisella kuljetusfirmalla on omat toimipisteensä.  

On myös tärkeää, että annat osoitetiedoissa toimipisteen osoitteen ja nimesi erikseen omana osoitetietona, muutoin et saa pakettiasi. Ei riitä, että mainitset tilauksen lisätiedoissa, että haluat hakea pakettisi tietystä toimipisteestä, sillä siinä tapauksessa osoitteena käytetään antamaasi kotiosoitetta. 

Miten voin muuttaa laskutusosoitetta?

Voit muuttaa laskutusosoitettasi koska vain. Vaihdat vain oman tilisi tiedoissa laskutus tai toimitusosoitteen. Voit muokata näitä myös jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen.

Ota huomioon, ettet voi muuttaa osoitetietoja enää tilauksen päättämisen jälkeen. Jos kuitenkin haluat muuttaa tietoja vielä tässä vaiheessa, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Voinko muuttaa salasanani tai sähköpostiosoitetteeni?

Voit muuttaa sähköpostiosoitteesi tai salasanasi koska vain osiossa Oma tili.  Sinun tarvitsee vain muokata omia tietojasi. Vaihtaaksesi salasanan, valitse valikosta "Muuta salasana". 

Lisäkysymyksissä voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: suomi@ecco-verde.com.

Asiakastilisi toiminnot

Toivelista

Voit luoda oman tilisi kautta itsellesi toivelistan. Voit käyttää tätä toimintoa muistilistana vain itsellesi, tai sitten voi tehdä siitä julkisen, jolloin voit välittää sen tietyille henkilöille sähköpostitse esim. syntymäpäiväsi lähestyessä. Sinun tarvitsee vain klikata "muokkaa" paineketta ja valita "näytä julkisesti". Sitten voit yksinkertaisesti jakaa linkin haluamasi henkilöiden kanssa. Voit myös muokata listaa milloin vain tai poistaa sen, ja voit luoda halutessasi myös useita toivelistoja. 

Viestit

Jos jokin tuote, jota haluat tilata ei olekaan väliaikaisesti saatavissa, voimme ottaa sinuun yhteyttä heti, kun sitä on taas varastolla. Voit aktivoida tämän toiminnon klikkaamalla painiketta "Ilmoitus kun tuote on taas saatavissa", ja saat viestin omaan listaasi. Näin siis saat sähköpostin heti, kun tuote on toimitettavissa. 

Tuotteiden uudelleen tilaaminen

Voit tilata tuotteita uudestaan, joita olet jo aiemmin tilannut. Voit valita aikajakson, jolloin tilasit tuotteet ja sitten laittaa ne ostoskoriin. 

Voit myös lisätä koska hyvänsä muita tuotteita ostoskoriin ja tilata.  

Tuotearviot

Olemme erittäin iloisia ja kiitollisia jos pystyt arvioimaan tuotteita, joita olet meiltä ostanut. Autat näin meitä ja muita asiakkaita. Arvioidaksesi tuotteita sinun täytyy olla kirjautuneena sivustollemme. Ostamasi tuotteet löydät osiosta "Oma tili". Siellä voit helposti tehdä arvion jokaisen tuotteen kohdalla. Voit tietysti arvioida tuotteet myös tuotekohtaisen sivun kautta. 

Arviointi perustuu tähtiin, ja 5 tähteä on paras arvosana. Lisäksi voit myös kirjoittaa kommentin tuotteesta. Käytä tätä toimintoa antaaksesi meille ja muille asiakkaille paremman käsityksen tuotteesta.

Arvioiden kirjoittamisen ohjeet

Kun kirjoitat tuotteesta arviota, ole hyvä ja ota seuraavat seikat huomioon:

  • Keskity arvioissasi vain tuotteeseen, jota kuvailet ja omiin kokemuksiisi sen kanssa.
  • Arvion ei tule koskea asiakaspalveluamme tai tilaus- tai lähetysprosessia. Jos sinulla on kysymyksiä tai huomautuksia kauppaamme koskien, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 
  • Kirjoita tuotteen erityisistä eduista tai puutteista. 
  • Mieti, että tuotearvioinnin tarkoitus on olla apuna muille asiakkaille, jotka harkitsevat tämän tuotteen ostamista. 

Meillä on oikeus poistaa tai torjua tuotearvio, jos se sisältää:

  • tietoja, joilla ei ole tekemistä tuotteen kanssa
  • asiattomuuksia tai solvauksia, joiden paikka ei ole yleisellä palstalla
  • hintoja, mainoksia, roskapostia tai viitteitä toisiin tuotteisiin, tarjouksiin, sivustoille tai kilpailijoihin
  • sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai toisten sivustojen linkkejä tai yhteystietoja 
  • kommentteja, jotka kritisoivat tai haukkuvat toisia arvioita tällä sivustolla 
  • kuvia, jotka näyttävät tuotteen asiaankuulumatonta käyttöä

Jos haluat antaa muuten vain palautetta valikoimastamme, hinnoista tai tilauksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun. 

Paljon kiitoksia, että jaat mielipiteesi muiden kanssa.

Aidot asiakasarviot

Lisäksi keräämme arvioita sivustolta echte-bewertungen.com, joka takaa asiakasarvioiden aitouden. Siksi voi olla, että saat tilauksesi jälkeen sähköpostia tältä sivustolta, joka pyytää tekemään arvion. Voit arvioida siellä kauppaamme. 

Mitään henkilökohtaisia tietoja, joita olet antanut kauppaamme, ei anneta eteenpäin. Kyse on vain automaattisesta, kerran tulevasta sähköpostiviestistä, joka koskee viimeisintä tilaustasi. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin etä saa myöskään tätä kautta muita sähköposteja tai ei-toivottuja mainoksia ym. 

Olen unohtanut salasanani

Klikkaa tästä, anna sähköpostiosoitteesi ja me lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi tarvittavien tietojen kanssa, näin voit valita uuden salasanan helposti. Tämän jälkeen voit heti jatkaa ostoksien tekoa.  

Jos sinulla tulee uudellen ongelmia salasanan kanssa, ota  yhteyttä meihin!